Taco Buffé

Hallojsan.

Nu har jag o hjärtat varit och storhandlat.. mest tills Lördag då min kärlek fyller år.
Familj släkt och vänner kommer och bjuds på taco buffe´så det blev en hel del handling.. :=

I morgon ska det jobbas 11-18, ska bli kul faktiskt..  ska lära in mig allt det där nya och förhoppningsviss lära mig så det sitter perfekt till nästa fullbokade vecka med en massa jobb.
Ser i fram i mot det så mycket.

Just nu fixar jag lite bak, inte nog med att det ska bli taco buffe, så blir det lite bak skapelser a la sara oxå haha.. jag kör alltid på stort när det är nått som händer :)
Skillnaden denna gång är ju att jag sj inte får äta något men men de får man ta.

Fredagen närmar sig, då är det studion som gäller.. känns skit kul faktiskt, hoppas allt bara går bra och att man inet ser allt för koko ut i tv rutan haha.

Men nu ska jag invänta min kaka i ugnen sen ska de på med vit och mörk choklad samt med nötter sen ska jag bara njuta framför en film sminka av mig och softa.


Kram på er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0