Sömnlös

Hej o hå!

klockan har passerat 00,00 och jag är fortfarande vaken..
Känner mig inte riktigt trött nog för att sova, sitter och läser bloggar som vanligt :)
Kul thean att du uppdaterat dig, min plan är träning månd onsd och fred.
Så jag hoppas att jag återgår till de schemat denna vecka blir det ju i morrn och fredag tänkte jag.
Óch nästa kör jag på som vanligt 3 ggr.
Ska jag klara mitt mål, jag vill ju gärna ta 8 kg denna månad.

Men men det återstår att se ska bli kul sen om 2,5 vecka o se om jag fixat det eller ej.
Nu gäller de i alla fall att träna skiten av sig.

usch jag blir ärligt talat lite deprimerad när jag tänker på julmaten.. janson och sill, lax köttbullarna och allt de där andra haha.
Så trisst att vara utan de, men i skrivande stund kom jag ju på att påsken är nära därpå och maten är ju typ densamma.. ohh vad kul då kan man unna sig en påsktallrik på ett lättare a la´sara sätt haha..

Jag har vatt sugen på Kålpudding nu ett tag...
Kålpudding som jag inte ens ätit på evigheter var kom kålpudding i från?

Jag kan knappt fatta att de enda som kommit in i min kropp de senaste 5,5 veckan är soppa och shake kaffe och en massa nikotin klapp på axeln sara haha.

Ne nu ska jag ta och sova, de är dags att ge sig känner jag.

Kram kram.


Kommentarer
Postat av: Lena

Visst är det lustigt att när man tänker och drömmer om mat så är det inte flottiga hamburgare eller godis man suktar efter? Själv längtar jag efter fisk, jag som aldrig gillat fisk speciellt mycket (mer än på sushi)... Men nu samlar jag fiskrecept och idéer på hur man enkelt tillagar t.ex. lax...

2008-11-06 @ 05:25:31
URL: http://zitalena.blogspot.com/
Postat av: Soulsister

Kålpudding kan du äta på halvarten! Jag åt det i måndags :) Hur gott som helst med brytbönor, blomkål och sallad.

Julmaten oroar mig inte heller så mkt för jag orkar inte äta så mkt (tyvärr kan man ibland tycka) så julbordet lär bli slimmat för min del. Men vi har mkt kött och grönsaker på vårt julbort (blandning av Svenskt och Polskt) så det passar mig utmärkt. Får tyvärr hoppa över svärmors grova bröd och potatisen till skinkan. Men det känns som en väldigt överkomlig jul ;)



Ha de bäst!

2008-11-06 @ 07:11:31
URL: http://www.soulsistersdiary.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0