Oj oj oj.. nya mått..

Hej hopp..

Är lite smått sliten i dag efter 2 dagar med tränning och en massa annat, i går efter tränningen fick jag ett bakryck ställde mig och bakade en hel del.

Frallor
2 st mazarin tårtor
Choklad o apelsin kaka
Chasew o choklad skaka
Chokladbiskvier

Haha fattar inte hur jag orkade med tanke på att jag hade tvättstugan sen ner o körde ett pass på xtra som blev 1 mil med fettförbräningspasset sen cross i 10 min sen avslutade med magövningar i styrkerummet.
Men men man får vara glad att man orkar mera, sen har jag verkligen saknat känslan av att träna när jag kände mig sjuker.. så nu är man på G igen..

I morse tog jag nya mått..

MINUS 20 i midjan... helt sjukt underbart.. 20 cm fett borta haha.
resten ska jag mäta sen för jag såg att grannen på andra sidan hänger nya gardiner så jag tänkte ja väntar innan jag drar av mig brallorna o mäter lår osv haha.

I dag blir det en familjedag eller hela helgen blir de för ikväll blir de middag hos min far o mor eftersom de är fars dag, jags ak ju ha med mig min underbara soppa medans de andra äter stek (tror jag det bjuds på)
Och i morgon blir det att gå till svärföräldrarna och fika och fira fars dag där..
Ser i fram i mot att få åka hem till sörrping och mysa med mina syskonbarn nu var det ett tag sen jag träffade Oliver och Linnea så dem ska jag pussa sönder.. haha.

Men nu ska jag rasta min lille ragge.
På återseende.'

kram kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0