Mulen dag..

Go förmiddag på er.
Lunchtimmen närmar sig med storm steg, och jag styr och fixar här hemma..
Prata om att jag har tränningsvärk.
Körde ju som sagt milen på fettförbrännar programmet i går, sen blev det vibben med mag arsle oh ben övningar.. mina stackars armar i dag aj aj aj  haha :)
Sen körde jag lite styrketränning sen gick jag hem och däckade haha.. ne så illa var det inte.
Men man känner i kroppen i dag och det är en härlig/förjävlig känsla :)

Snart ska jag fixa mig inför lång promenaden till tandis hoppas inte att det börjar regna mer än vad de gör nu för de är verkligen inget kul att promma i regn, dels så blir man ruggig kall och sur och det gillar vi inte.

Andra planer för i dag då?
De blir en hyffsat lugn dag i dag i morgon har jag hela dagen uppbokad med zelda, ragge, stretch lära, tvättstugan och tränning.
Så jag får unna mig en softar kväll framför en härlig thriller kanske.

Ska ta på mig stegräknaren i dag för att se hur många steg man tar till tandis.
Men nu ska jag fortsätta styra upp lite sortera tvätt så de är klart tills i morgon, sen ska jag ta en chokoshake och njuta av denna förmiddag.

kram på er.

Kommentarer
Postat av: Ella

Tack för supergod biskvi och frallan idag, blev genomsur på vägen hem... jäkla skitväder.

2008-11-11 @ 16:10:35
Postat av: Soulsister

Låter som en späckad dag. Hoppas du haft det bra



kram

2008-11-11 @ 22:07:43
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: Lillis

Var köper man stegräknare?

2008-11-11 @ 23:07:28
Postat av: Lillis

Ah... jag hittade på Claes Ohlssons hemsida. Om du inte har nåt bättre tips?

2008-11-11 @ 23:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0