Men neeeej

Jag blir lite smått orolig nu o jag ska berätta varför:

Jag bor ju som sagt granne med min syster och systerdotter, jag spenderar en hel del tid med mina fina älsklingar och när jag i dag sitter ute med Teggan och tar ett bloss ser jag lollo titta ut genom dörren helt förstörd, hmm varför är du hemma blev min spontana kommentar eftersom hon skulle jobba i dag.
Då vräker hon ur sig att hon har maginfluensa och legat och spytt och gjort nr 2 hela morgonen.. jag bara kände hur paniken växer inom mig.. NEEEEJJJ, de som är så smittsamt fisen hade haft de dagen innan och jag som varit hemma pussat och gosat med henne..
Jag kommer inte acceptera en magsjuka no way..

Så nu gäller de bara att hålla alla tummar och verkligen verkligen hooopas att jag slipper skiten.

Phuu så nu fick jag de sagt.


Kommentarer
Postat av: Lena

Hoppas du klarar dig undan denna plåga! Peppar, peppar så har jag inte haft magsjuka sen jag var 6 år. Har bara spytt 2 ggr sen dess, detta p.g.a. intagande av för mycket alkohol...

2008-11-08 @ 11:30:33
URL: http://zitalena.blogspot.com/
Postat av: Linda

Oj, oj, oj! Hoppas verkligen att du inte åker på det! Tvätta händerna ofta och håll dig på avstånd i minst 3 dygn! Kram!

2008-11-08 @ 13:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0