Massa att göra..

Hej på er denna underbara söndag..

I dag har jag fullt upp massa som ska fixas inför demot, städning bla.
Ska bli kul att få hit lite vänner o familj.

vaknade rätt tidigt i morse superpigg, visst är det skönt att ha sånna dagar när man vaknar och bara är så utvilad!!
Jag la mig ju iofs rätt tidigt oxå, en demostration mot John eftersom jag var så sur på han haha.
I alla fall så känner jag mig både gladare och mindre förbannad i dag.

Jag är så fruktansvärrt nöjd med blogg designen så glad att ha en vän/granne som erika som hjälpt mig dessutom så är hon en xtravaganzare så inte nog med att hon hjälper mig med bloggdesignen.. hon är hitler när det kommer till tränning oxå.. de är så skönt att ha inspirerande och människor som verkligen får igång en när saker går i mot i sin närhet.

Just nu sitter jag med mitt kaffe och ska snart ge mig av till affären, ska ner till syster och låna hennes mopp eftersom jag råkade ställa in moppen fyllt med vatten i skåpt tills de började stinka lik.
I bland är inte min hjärna med mig.. men innan jag gjorde de så lyckades jag ju i alla fall göra det rent haha.
Och så ska ragge få gå ner o leka lite med leija oxå, så han inte är på så mycket bus humör när gästerna kommer katten tröttar ut ragge rätt fort :)

I morgon är det tränning igen.. mm så skönt.
önskade dem hade öppet på helgerna och jag hoppas att de kanske kommer ändras för det vorre verkligen så skönt att gå när man är helt ledig på helgerna.
Men men det återstår att se.

nehe ni nu ska jag ta och rasta min lilla ragnar.

kram ch så hörres vi
.
Haha jag hittade denna bild john tog för nån månad sen.. så snyyyyyggg jag är alltså haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0