Lycklig men nervös!!

Halloj.

Minns ni att jag var på Arbetsintervju på Dressmann för ett par veckor sedan, då gick i alla fall tjänsten till en annan men han skulle höra av sig om det blev något.
Hursomhelst så trode jag ju självklart att det var en replik han sade till alla sökanden men men.

För en timme sen så ringder Dressmann och frågade om jag var intresserad av att komma o provjobba för att sedan jobba lite extra och sen se hur många timmar de kan bli.
Jag trode jga skulle smälla av.. ja men det viiiilll jag ju så klart.
Så nu är man nervös men så lycklig att man får denna chans, älskar att jobba med Service i butik framför allt.. kunedr som man kan behaga mm.
Nu är det iofs bara provjobb i morgon, men möjligheterna finns ju att man får fortsättning.
Så håll alla tummar fingrar och lår för min skull.

Detta ska bli så kul :)


Kommentarer
Postat av: Soulsister

Grattis och klart jag håller både tummar och tår för dig!



KRAM

2008-11-19 @ 21:08:07
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: Sara

Grattis! Det kommer att gå så bra, de kommer att älska dig det gör vi vänner som läser din blogg varje dag!

Jag kan hålla tummarna men jag tror inte att det kommer att behövas!

2008-11-19 @ 22:03:01
URL: http://seproo.bloggsida.se/
Postat av: Thean

Håller alla mina tummar å tår, smyger in till barnen och håller deras å ;-)



Va roligt! Hoppas det går bra!



Kram Maria!

2008-11-19 @ 22:39:33
URL: http://thean.bloggsite.se/
Postat av: Sofia

Åh vad roligt! Jag håller dock bara en tumme, för annars betyder det otur ;)

Kram och jättemassa lycka till!

2008-11-20 @ 10:16:37
URL: http://edomopedosmorsa.blogg.se/
Postat av: Anette i din grupp

Klart vi håller allt vi kan hålla att du får jobba så mycket som du vill :)

Kram

2008-11-20 @ 18:33:05
Postat av: Linda

Hej!

Var ett tag sen jag var inne på bloggen och här har det hänt grejer! Jättefin design och så har du fått jobb! Grattis! Blir så lycklig för din skull! Du är värd allt! Puss!!

2008-11-21 @ 13:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0