Lördagen 7 veckor.

Hej på er.

Lördagen är här de är min 7e soppvecka 7 veckor tänka sig vad tiden springer i väg igentligen haha.
Jag minns mina första 7 dagar då jag satt och läste, theans, lenas saras och alla andras bloggar som passerat ett par veckor jag minns hur jag satt och beundrade deras framsteg och hur jäkla enormt duktiga dem var.. jags att och inspirerades av deras minskande måttband och kilon.. ni inspirerar mig fortfarande bara så ni vet :)

Nu är man själv där kilon har minskat måttbandet är lååångt i från den siffran den startade på och kläderna hänger löst (tuttarna försvinner mer o mer haha).

Jag kommer i håg de första kvällarna i soffan när jag satt med min shake och tänkte inom mig hur fan ska jag klara detta när sugen var som värst.
Ju mera dagar veckor passerade försvann suget på godsaker och man blev starkare i det man gör..  Målfokuseringen ökade och man visste jag fixar detta!!

Första vägningen var underbar de var på hälsomässan vecka 4.
Jag hade inga förhoppningar jag bara hoppades att det skulle visa sig när vågen visade - 12 kilo (11,9) kom tårarna haha jag är så blödig, men lyckan man känner att faktiskt få resultat efter att ha kämpat så hårt med tränning soppor och ändra sitt tänk är så jävla underbart.
Man bär huvudet högt och man känner sån lycka.

Midjemåttet visar i dag mer än 20 cm i minus sträcket.. håller jag ut måttbandet kring magen där jag startade på 133 kan jag inte ens förstå att jag varit så stor.. att jag minskat så mycket.
Jag är långt i från mitt mål har lång väg kvar att vandra innan jag kommer vara på en nivå där jag inet längre är en hälsofara för mig själv.
Jag längtar dit, dels för att de är då de kommer börjas de nya livet, nya matvanor nya tänk nytt träningsett.. denna sopppreiod är bara en knuff in i ett lättare liv.

I dag som sagt är det lördag, john vill ha tacokväll med polarna får väl ge med mig och fixa de då.. om jag får välja filmen haha.

I går var en bra dag.. gick på stan med syster yster sen blev det film, hittade en sån fin klänning och så underbart snygga stövlar.. de ska jag inhandla bara så ni vet haha.
Kram på er allihoppa..

Jag bjuder på en bild (suddig bild på inte bara världens snyggaste syster utan oxå världens bästa mamma till världens sötaste lilla fis. o så jag på ett hörn med.


De spöregnade i går så bilden blev lite suddig haha..


Kommentarer
Postat av: Anette i din grupp

Du är jätteduktig gumman :) men visst är det som du skriver att man blir så otroligt duktig i sin motivation till slut, vi har varit på julmarknad idag med massor av provsmakning av julmat, kakor,bröd och godis och jag blev inte ett dugg sugen :)

Ha en fortsatt skön helg och välj en bra film!

Kram

2008-11-15 @ 16:42:03
Postat av: Anette i din grupp

Glömde ju..... tuttar??? Jag höll på att drunkna i badkaret av skratt härom dagen när jag stod över kanten och tvättade håret utan BH och såg tuttarna, hänga i låååååååååååånga strutar rakt ner, hahahahah!! Jösses så det ser ut och värre kommer det att bli!!

2008-11-15 @ 16:44:01
Postat av: Sara

Vad kul att vi kan och har lyckats stötta/peppa dig.

Jag känner igen det du skriver det var likadant för mig. Jag tänkte hur ska det hör gå men det bara flöt på.

Vad duktig du har varit som har stått och lagat en massa mat och bakverk och inte fallit för frestelser.

2008-11-15 @ 21:09:01
URL: http://seproo.bloggsida.se/
Postat av: Sara

Anette

Haha.. de där med badkaret och tuttarna slår allt du är så jävla rolig.. Du bara måste ju vara med på tv nästa träff.

Ska du träna något då?

2008-11-15 @ 22:25:55
URL: http://xtrasaravaganza.blogg.se/
Postat av: Anette i din grupp

Ler! Jag är ju inte så mycket för detta med tv så vi får se :)

Jag ska försöka igång och träna lite igen nu, har faktiskt gått en promenad idag så jag hoppas kroppen ska börja hänga med lite mer :)

Ja jag kanske kan träna då innan, vi kan väl höras lite närmare om det?

Kram

2008-11-16 @ 15:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0