Lördag..

Hej och hå..

Uppe med tuppen i dag känns skönt.
Ska ju på bröllop i dag, då Rebecka och Christoffer ska gifta sig 2 super fina vänner.
Ett bröllop som blev snabbt i hopp satt, allt för lille bebis som väntas komma i dagarna ska få komma ut till ett gifta föräldrar :)

Så i dag ska jag bara ligga i badet mysa och ta det lugnt.

Inne på min 8e vecka.. snart vägning igen.. usch jag får alltid sån ångest inför vägningen haha.. blir så rädd att de kanske inet gått så bra som jag känner jag förtjännar haha.

Måttbandet känns segt midjemåttet har bara förändrats 5 cm på dessa 4 veckor.. och på de senaste 2 veckorna är de bara 1,5 cm jag är ju i alla 21,5 cm mindre i midja än för 8 veckor sen..
Och håller jag måttbandet från startdagen på magen så kan man nästan placera en till människa där (en smal jäkel i alla fall).

Tänka sig 8 veckor utan nån föda förutom soppor.. inte ens en smula brö eller ett dopp i fingretsmakprov.. jag fattar inte vilken karaktär jag har igentligen.. fatta jag lyckades med detta JAG SARA KLARADE DETTA.. iofs har jag ju en hel del veckor kvar, men bara tanken av att lyckas i nästan 2 månader utan att ens vara i närheten av att falla i frestelse är heöt jävla unik för en tjej som jag som tidigare var besatt av både cola light och godis delicato bollar och annat fett.

Jag är så stolt över alla bloggskrivare som jag läser.. jag är super dålig på att kommentera.. och thean läser du detta så var det jag som kommenterade dina bilder.. du är sjukt snygg och ser riktigt smal o fräsh ut.
Jag blir helt imponerad av era bilder.. Lenas Theans Saras.. gud vilken förändring ni gjort.. undra om de syns lika dant på mig sen när jag passerat 20 kg gränsen..

Nu sak jag slänga mig i badet tvätta håret sen njuta av en film..

Denna vecka har varit en av de bästa på evigheter.. dels så har jag mått skitbra, kännt mig både starkare och finare än på länge.. jag har fått chansen att provjobba och stormtrivdes inom den branchen och på det jobbet jag har tränat och jag har världens finaste familj och den mest underbaar pojkvän på denna jord som jag älskar mer än allt annat.
Sen har jag bloggen era fina kommentarer som värmer såååå mycket, sen såg jag att min finaste Linda skrev i går den underbaraste människa man kan tänka sig.. hon har alltid trott på mig.. Älskar dig linda.


Nu har jag varit lite sentimental men det får man vara..

Jag firar 8 veckro med Xtravaganza och känner mig så jävla bra..

Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Soulsister

Grattis tösen! Bra jobbat!



Det tar tid för kroppen att ställa om sig och det kan inte alltid gå lika fort. Kroppen måste hänga med, men rätt va det är, är du i mål och du kommer skutta av glädje!

Du är en verklig förebild för mig, är inne och läser din blogg flera ggr/dag :)



KRAM och ha en härlig kväll på bröllopet

2008-11-22 @ 10:48:23
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: Lena

Du ÄR så jävla bra!! Det är bara att inse det :) Besatt av Pepsi Max var jag också, drack ca 2 liter om dagen. I 10 år... Snacka om dålig vana! En vecka före jag började med pulver så slutade jag tvärt. Eftersom jag inte dricker kaffe var detta mitt enda koffeinintag, så snacka om att jag fick abstinens!! Som tur var hade jag semester, för jag mådde verkligen skit! Lycka till på bröllopet ikväll!

Kramar

2008-11-22 @ 11:20:50
URL: http://zitalena.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0