Jag gråter av glädje

Tog nya bilder i dag..

Jag hade inga större förväntningar, där jag stod i boxer trosor o Linne.. laddade upp dem på datan och fick en chock.. OJ är detta jag??

Tårarna började verkligen rinna och jag känner mig så enormt stolt för att jag lyckats komma en så här lång bit på vägen..
Jag vågade knappt tro att 8 veckor kan göra sån skillnad..

TACK TILL ALLA SOM STÖTTAR MIG GENOM DETTA, tack för ni lämnar kommentarer och puschar.. tack för ni skriver om eran resa och inspirerar.. utan er kanske jag inte skulle sitta med glädjetårar haha :)

Hunda miljoner kramar till er alla.

Resan är långt i från klar.. men jag fixar detta.. no doubt abaut it.

Kommentarer
Postat av: Ella

Klart att du fixar det här jag är så jäkla imponerad av dig. Själv känner jag att min karaktär är extremt dålig just nu som tur är så blir det ju en massa barnvagnspromenader. Hmm har precis bakat äpplepaj till fikat med...

Kram Ella

2008-11-23 @ 13:37:12
Postat av: Lena

Klart vi stöttar varandra!! Synd att du tar avklädda bilder som du inte kan lägga upp på bloggen. kan du inte ta några med kläderna på och lägga upp dem brevid de på ditt gamla jag??

2008-11-23 @ 16:18:50
URL: http://zitalena.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0