Jag fick som jag ville :)

Halloj på er.

Vilken dag åkte till Ikea och inhandlade lite nya möbler till sovrummet och växter o en hel del annat..
För jag lyckades nämligen övertala john att byta sovrum dvs datarummet till sovrummet och vice versa.. SKITFINT blev det.
Jag är supernöjd, lite nya gardiner bara sen så är det klart i sovrummet.
Love it.

Seg är jag nu de har vatt en fullspäckad helg och nu när det är en ny vecka ska jag börja igång med tränningen igen efter att ha varit förkyld ska bli skönt.

Skojja att man är trött, att det blir mörkare gör ju att man blir tröttare (så är de för mig i alla fall haha).

Men nu ska jag styra lite innan de är dags för kvällsshaken och förhoppningsviss nått bra på dumburken.

Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Soulsister

Alltid kul att piffa till hemmet. Ingen bild på förändringen?



2008-11-03 @ 20:07:51
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: Sara

Som du fixar hemma så förbränner du hur mycket som helst. Det du beskriver låter som 2 timmar på gymet:-)!



Sköt om dig, älskar att läsa din blogg!

2008-11-03 @ 21:29:23
URL: http://seproo.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0