Jag är lite arg haha.

Hallå på er denna lördag eftermiddag.

Tog en drive med ollie och lojje till ÖB och inhandlade lite saker till morgondagens kryddparty som ska bli riktigt kul.
sen en hel del taco saker inför Johns fest eftersom vi ska bjud apå Taco buffe´

Appråpå Taco, john kom ju hem i går och sa att han och en kompis hade pratat om Taco kväll.. hmm låter ju vanligtviss skitkul, men jag försökte få john o sätta sig in i min sits.. de är lixom inte så kul med taco kväll när man inte kan äta taco.. o SARA ÄLSKAR TACOS.
John förstod inte alls min negativa inblick i det hela..
Sen att jag frågade om vi inte kunde hitta på nått mysigt tex bio eller bowling just i dag en vecka tidigare var som bortglömt i hans skalle.. och jag hatar att påminna om saker som jag tagit upp tidigare jags er de som om intresset är väldigt lågt i så fall.
Hursomhelst så slutar de hela med att John nu går till mattias i stället och har taco kväll hos honom... vilket gör att jag är så jäääävla besviken.

Jag önksar att han kunde förstå att mat kan man faktiskt vara utan men att göra nått socialt i alla fall om man nu vill spendera kvalitets tid med sin flickvän.. att jag desutom har tjejveckan gör ju inte min besvikelse lättare heller..
Så i alla fall blir min lördags kväll ensam med Ragge ska ladda ner en bölfilm och värma en kopp varm choklad shake..
Varför måste mat vara så socialt??

Ne nu ska jag lägga mig under en filt och tycka synd om mig själv ett tag, sen ska jag fixa inför kryddpartyt och baka lite äpplekakor som jag ska bjuda på i morgon.

Kommentarer
Postat av: Ella

Åhh tråkigt att vara ensam, jag är med ensam ikväll det var ju meningen att vi skulle ut i kväll men både barnvakt och svägerska är sjuka så Peter och hans kompis går ut själva. Så just nu sitter de och förfestar här hemma, själv dricker jag cola light och ska nog köra lite wii sen när Eskil har somnat :) Vi syns imorgon på kryddpartyt ska bli skoj :)

2008-11-15 @ 18:28:36
Postat av: Sofia

Vad tråkigt att kvällen inte blev som du tänkt dig! Karlar, ibland tänker de inte längre än näsan räcker ;-)

Tacos är gott, jag tänkte på det häromdagen, hur jag ska klara mig utan mat om jag kör Xtravaganza. Men samtidigt tror jag att jag behöver en ordentlig detox, det blir nog lättare att hålla sig om man bara kör shake och soppa som du.

Hursomhelst, kanonbra resultat tjejen, bra gjort, så himla duktig du är! SÅ inspirerande!

Ser fram emot innebandyn ;)

Kram

2008-11-15 @ 19:10:26
URL: http://edomopedosmorsa.blogg.se/
Postat av: Anette i din grupp

Ja du gumman, finns nog inga plumpare varelser än karlar, men som tur är så älskar vi dem ju däremellan :)

Det du skriver om skulle lika gärna kunna ha hänt hemma hos mig så de flesta är nog stöpta i samma form! ;)

2008-11-16 @ 15:38:48
Postat av: Soulsister

För mig är mat också socialt, det är djupt rotat antar jag. Sen kommer jag från en stor polsk familj, där man alltid umgås över en bit mat/fika. Men jag förstår mer än väl din besvikelse!

Duktiga du som står på dig och fortsätter mot ditt mål!



KRAM från en som hejjar på dig

2008-11-17 @ 08:11:17
URL: http://www.soulsistersdiary.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0