Har jag blivit mera uppmärksam.

Eller vad haha.

Är det någon mera som jag tänker på vilken jäääkla mängd med mat sin sambo trycker i sig?
Eller är min kille unik?
Jag var förmodlingen likadan eller så är de kanske inte alls så mycket men jag uppfattar det som så?
Hmm haha.

Jag har faktiskt tänkt på de flera dagar nu och kommenterar hela tiden men älskling ska du äta nu igen, känner mig lite elak men jag menar ju inget illa med de jag bara kan inte begripa hur man kan vara hungrig så ofta.

Jag och mina tankar..
I morgon är det träna träna träna sen ska jag hämta ut hundmat fick ett presentkort på 3 kg hundmat i dag på posten just efter att jag inhandlat hundmat och godis till ragge.. men men nu kommer han ha så det räcker och blir över för ett tag framåt.. då kan jag lägga en extra slant i smalkläder börsen haha.




Kommentarer
Postat av: Soulsister

Smalkläder e ett så bra uttryck!

2008-11-04 @ 07:48:09
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: Lena

Jag håller med!! Sparar också. Skall börja röja i garderoben lite nästa helg, redan massor som skall slängas/säljas/skänkas till Myrornas. Ser verkligen fram emot att få börja på ny kula med en helt tom garderob (och plånbok...).

2008-11-04 @ 09:45:36
URL: http://zitalena.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0