Gårdagens alla aktiviteter

Godmorgon på er.
Klockan har passerat 8,00 och jag är skiitseg haha min kropp är lite mör efter gårdgaens intensiva fettförbrännar tränning, det blev en hel del och de känns verkligen i kroppen men fy satan så underbart de är att känna så här haha.

Att ta hand om Zelda gick jättebra, ragge och xelda kom bra i hopp efter ett tag och dem var helmysiga!

Efter hundvakt och tvättstuga så gick Erika och jag och tränade de var superskönt efter det så var de stretch föreläsning lära sig att stretcha rätt, det var verkligen superbra att man hade så många muskler i kroppen visste jag inte.
Linnea som höll i föreläsningen är både en supertrevlig tjej och en bra föreläsare så många plus till henne!
Gick igenom min kropp ordentligare innan jag skulle sova de var mega skönt.. så glöm inte att stretcha allihoppa.

Efter tränningen så var Hella, danne och Rebecka här dem hade kollat på en lägenhet som är här brevid som dem ska satsa på om de får den skiiitkul.
Rebecka bjöd in oss på bröllop.. som är om 1,5 vecka den 22 november, anledningen till de är att dem vill gifta sig innan lilla wiliam kommer till världen han beräknas komma den 2 december så deras bröllop blev snabba ryck.
Nu har jag lite panik bara vad ska jag ha på mig haha.
Mitt första bröllop att gå på ska bli kul, efter bröllopet blir det middag och lite fest på restaurang.. jag bad rebecka kolla upp om dem kan tillaga min soppa så jag kan äta den på djup tallrik så som en middag ska vara annars känns de lite skumt.
Hur har ni andra gjort vid stora evangemang på restaurang ni sopp drickare?
Lite små trisst är det att gå på bröllop med en soppa shake.
Men men :)

Efter att ha varit social ett par timmar med svägerska och vänner så la vi oss i soffan och kollade på en film och insåg att sängen ropade på oss.. somnade på stört.

I dag blir det rätt lugnt ska ta hand om ragge bada honom och fixa med lite praktiska saker, i morgon är det träning igen.. nice.

kram på er.


När jag kom upp från tvätten låg Ragge o  Zelda o sov på varsin av mina uggs.


Haha dem var så sjukt söta


Linnea som höll föreläsningen.. mycket bra.

När jag tog mitt kvällsbloss hade någon ställt ut en "rondellhund" eller ska vi kalla de gårds hund döpt till einar på gården.. kanske en pik till de lappar som sattes ut där det stod TOTALFÖRBUD FÖR HUNDAR ATT VISTAS PÅ GÅRDEN!!

Kommentarer
Postat av: syster

Haha om de e totalförbud hur fasen ska ni få ut hundrarna då? rasta dom ine i sovrummet då?:)

2008-11-13 @ 10:15:17
Postat av: Anonym

Total hundförbud?! E de galna eller? Tur att inte jag bor på den gården!! Är det någon sur tant som satt upp själv eller är det hyresvärden?

Fine om det är en liten gård och att den inte skall vara en hund toalett (katt o fåglar o andra djur oxå) men att inte få vistas? Shit det va ett steg för långt!!

2008-11-13 @ 11:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0