Frossa

Hej på er.

I dag har det verkligen inte vatt min bästa dag efter att ha haft jordens bästa veckor så har jag nu insett att man faktiskt kan ha lite down oxå.
Jag har verkligen inte mått bra i dag jag har haft frossa varit stel, trött.. jag har legat med 2 st duntäcken och bara burrat som en tok.

Sen lite senare på eftermiddagen vaknade jag till liv och åt min soppa gick ett varv med ragge och la mig igen.. Nu är det kvällstid och jag mår fortfarande inet 100 så kom jag på den briljanta saken till mitt mående PMS hate it verkligen.. samma sak månad efter månad år efter år.
jag tror kroppen oxå kände att den behövde vila ut lite och bara få ta det lugnt jag har så många saker i skallen just nu.

Det stora är Utbildningen, fick ju ett samtal från läraren till Familje och behandlings pedagog han berättade lite om hur utbildnngen gick till väga, att det var en tuff utbildning men väldigt givande.
De énda som just nu känns lite tungt i det hela är att de inte startar föränn i Aug, vilket ger mig yttligar ett X antal månader till att inte riktigt veta vad jag sak göra.
Att vara utan ett heltids jobb med bra månadslön är verkligen inget kul de är heller inet speciellt roligt att läsa nyheterna om låg konjekturen och alla företag som varslar.. de innbringar inget direkt hopp om att finna de där heltids arbetet.

I alla fall.

I morgon är det tränning sen ska de shoppas till bröllopet ska bli så kul :)

Sen ett personligt meddelande till MAMMA TACK ÄLSKAR DIG!!!

På söndag är det krydd party, de var länge sen sist så jag minns knappt hur de ligger till.. måste studera lite haha.
Så bor ni i norrköping och vill provsmaka lite kryddor och få lite inspiration till skönhetsvård så kom då..

Ne nu sak jag nog lägga mig i soffan en stund.. frågan är om de går att sova efter en heldags sovande, men så som jag känner nu blir det inga problemas med den saken.

ta hand om er och njut av att det är helg efter morgondagen..
Kram kram.


Kommentarer
Postat av: Thean

Det är inga problem att sova iaf inte för mig ler va kul att gå på bröllop, var ju år å dar sen :-)



Kramis!

2008-11-13 @ 23:11:14
URL: http://thean.bloggsite.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0