En Underbar Söndag.

Godmorgon på er, vilket underbart väder de är ute.. de är milt så det var riktigt skönt att ta morgonpromenaden med Ragge.
I dag är det Fars-dag, så grattis på eran dag alla pappor där ute, vi firade ju min lilla pappa i går och i dag är det dags för Johns pappa att bli lite firad.

Så skönt att vakna och inet känna att skallevärken är kvar, usch vad jag hatar huvudvärk så typiskt att den skulle komma i går kände mig lite låg efter att energie som bara sprudlat ut ur mig men men i dag är den borta i alla fall.

Sitter nu och njuter av min chokladshake´s kaffe och funderar på vad man ska ta sig för i dag innan de är dags för att besöka svärföräldrarna, funderar på att ta fönstrena eftersom de är milt ute och jag märker att mina talanger inom den formen av putsning inte håller måttet.. när solen ligger på se man knappt ut.
Vad gör jag för fel??
Tips sökes haha.!!

Hjärtat ligger fortfarande och sover de kan han behöva att åka hem till min familj kan i bland ta musten ur än, har jordens underbaraste familj och jag älskar dem så jäääkla mycket, min lillasyster Bella är gravid för 2 gången nu och väntar en liten bebis (nr 2) hennes homoner säger jag bara shhiiit  stay away om man inte vill få sig en rejäll känga haha.
När jag ringde i går för att fråga när vi skulle åka var hon hysterisk över en tröja och störtbölade i telefon tillsammans med jordens svordommar.. hmm.. jag får ofta höra att bella är lik mig i sitt sett att vara hoppas bara vi inte har samma genetiska arv när de gäller hormoner vid graviditet för om se vorre så skulle jag defenetivt inte ha nån sambo kvar, haha stackars jocke undra om han har en on o off knapp (bella ta dett amed ironi om du läser haha)

Ne nu pladdrar jag massa smörja för att få tiden att gå.

Hörres senare kram kram.

Min supersöta syster Bella..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0