En snabbis.

God morgon på er.

Tänkte jag skulle hinna med ett snabbis inlägg innan eskil kommer, somnade inet föränn vid 02,30 i går, jag kunde verkligen inte sova måste bero på kaffet jag som vanligtviss inte dricker kaffe på kvällen men men.

Så jäkla mysigt att vakna och se att solen skinner mindre roligt att se att fönstrerna är skitiga och jag som faktiskt inet för alls så länge sen tvättade dem, då kom jag till insikt att antingen så:

Kan jag inte tvätta fönster

Så är fönsterputsmedlet skit dåligt.

Eller så har dem under denna korta tid redan bllivit så skitiga.

Hmmm..

I alla fall i dag är de en dag av bebisar och träning och köpa nya soppor ska prova lite nya tänkte jag, eftersom de enda jag kört med i snart 6 v är kyckling, choklad och cappu, det känns som om de är dags att bryta trenden och byta till nått annat.

Ne nu ska ragge få sin lilla kissepaus kram kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0