Bröllop

Underbart fint vacker och dem bara glänste..
Så kan man sammanfatta kvällen..
Det var verkligen ett helfint bröllop, bruden var magiskt vacker som vanligt och självklart så var brudgummen de med..
Alla hade supertrevligt.

Efter cermonin i kyrkan så åkte vi allesammans till Bacchus där det väntades bröllopsmiddag och en massa chamapange och drinkar förätter och efterrätter om man då inte heter Sara.
För min del blev det mineral vatten kaffe och vanligt vatten.. de var på ren svenska SKIT TRISST men men.. de är ju så de är..

Alla tyckte i alla fall jag var skit duktig som orkade att sitta där och titta på alla fat med gott gott som bara rullade in..
och jo jag var nog ganska duktig faktiskt haha.

Kvällen har varit helt underbar, iskallt ute dock men deras kärlek värmde upp även den kylan.. sen hade jag ju min fina underbara kille brevid mig som värmde :)

Lite bilder från kvällen bjuder jag på..


Självklart så är jag framme med leendet när kameran är framme haha..

Bröllopskyssen

Min fina underbara man..

Erika och fredrik.. (brudens syster)

Och bruden och en flerre chamapange..

Brudparet sååå fina

Gästernas mat planka eller kalv..

Mmmmmmm

Och så min mat.. tur aytt man fick en hel kanna när man beställde kaffet haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0