Trötthet

Hallå på er.

Skojjar ni att jag är seg nu, mina fötter värker lika mycket som dem stinker.. stackars mina fossingar, dem har praktiskt taget varit som 2 makrillar i konserveringsburk..
Så skönt att bara komma hem slänga upp håret i en knut ta av sig sminket på med mjukiskläder och bara njuta av en kopp varm choklad shake..

det gick super bra på jobbet, jobbade tillsammans med Malin en supergo´tjej så de var lika trevligt som innan.. Jag verkligen storm trivs, att få organisera styra och sälja... de är livet det haha.

Efter jobbet tog jag mig en runda till XV och inhandlade en vecko ranson av soppor som i vanlig ordning betsod av kyckling och choklad.. försökte oxå glutta efter Merima men henne såg man inte..

I dag har allt flytit på ordentligt.. Tack för era kommentarer ni är så snälla mot mig.. Ni vet verkligen vad jag behöver höra :)
Ni är underbara snygga och fina allihoppa ni med..

Nu ska jag lägga mig i soffan me Ragnar och John och förmodlingen somna till yttligare en film.. Jag har sovit i soffan 2 nätter i rad nu för jag har verkligen inte varit kontaktbar när John sagt åt mig att vakna för att gå o lägga mig haha.. snacka om att sova djupt.
Men det får man göra.

Kram på er så länge så hörrs vi säkert i morgon..


Eftersom jag är så "snygg bjuder jag på en snyyyygis bild" haha.

Kommentarer
Postat av: Soulsister

Söta du! Haha, tack för att du fick mig skratta :)



Klart man blir trött av att stå hela dagen o serva kunder. Jag vet allt om trötta fötter, jag som springer i långa korridorer dagarna i ända, mellan mina patienter.



Ha de bäst



kramisar

2008-12-03 @ 21:29:00
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: Sofia

Haha du är för skön tjejen! Sov så gott!

2008-12-03 @ 22:58:12
URL: http://edomopedosmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0