Svar till Anna.

Hej hej jag börjar dagen med att svara på Annas kommentar.

Tack för din kommentar, jag kände igen mig så dant i det du skrev, med självkänsla och själförtroende.. jag hade från start 42,8 kilo att gå ner nu har jag passerat -20 kilo på 9 veckor.
Jag har misslyckat med allt förut.. och tro mig jag har provat allt från viktklubb, fasta, soppor nutrilett, nån form av smalkaffe som man bara skulle dricka.

Med Xtravaganza är det lättare dels för att du har så många i din grupp som stöttar dig du har bra hälsokonsulter som tar hand om dig som besvarar din oro och som ger dig peppning.
För min del var jag rädd för att gå til gym mm för ja kände mig som en stor klump som alla tittade på.. Nu på xtra´s är alla där på samma vilkor.. dem som redan är smala som tränar har varit i just min sits och lyckats vilket motiverar ännu mera.
Samt att man får så mycket mer än bara träning man får skratt uppskattning peppning mm.

Jag tycker verkligen du ska ta kontakt med dem på XtraV, jag förstår om man kan känna sig svårstartad och velig.. tankar som kommer jag klara detta osv kanske dyker upp..
Jag klararde detta oh är 100 på att om jag klarar detta klara alla det.
Så länge man vill nått finns de inget som kan stoppa än.
Nu vet jag inte vilken stad du är i från, men är du från Norrköping och skulle vilja gå ner dit och kolla läget men känner att det är lite motigt.. så hör av dig så kan vi ses utanför så hänger jag på :)
I bland kan de vara skönt att slippa vara ensam att ta steget.

Jag är säker på att du kommer klara de och efter ett par veckor kommer din självkänsla förändras nått så enormt.. inte bara för attd u blir mindre utan för att du känner att du lyckats.

Kram på dig och tack för du läser min blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0