Snacka om virrig.

Hej på er denna underbara lördagsmorgon.

Klockan har passerat 09,30 och jag sitter här med mitt morgon kaffe..
Skitbesviken dock.. varför?
Jo jag var nere och beställde soppor skulle ha haft 11 choklad och 10 kyckling de enda jag kan äta.. hur som helst så skrev jag ner de på lappen gav de till min hälsokonsult och sprang i väg och jul handlade..
Sen innan hemgång hämtade jag upp min påse med min veckas mat och gick hem..

Tog en kyckling fri o fröjd mumsade..
I går morse när jag vaknade och skulle ta med mig en choklad till jobbet såg jag att jag enbart hade kyckling och capputccino.. VAR ÄR CHOKLADEN????
Hmmm kollade på lappen och ser att jag skrivit fel.. inte choklad utan capputhino som förövrigt är ett riktigt no no för min mage just nu.
Men men de var ju ingen fara i taket för i går så skulle jag ju ändå jobba så jag kunde ju byta in dem efter jobbet smidigt o bra.
Packade ner mina soppor som skulle bytas och gick, efter en das jobb skulle jag gå och byta dessa soppor och det slår mig.. hmm stänger dem inte 17 fredagar.. är de fredag neeej säg att de inet är fredag.. Jo de var ju fredag så där står jag med min påse med capputhino som jag verkligen inte alls kan dricka (jo om jag har kaffe i).
Så nu får jag helt enkelt äta kyckling 2 gånger per dag sen en morgon kaffe cappu.. hela helgen ohhh blir så arg på mig själv haha.

Inte nog med de så satt jag i soffan och skulle måla mina naglar.. eller rättare sagt tipparna för att de ska se liet fint ut, satt och målade den ena handen och lät det torka..medans filmen rullade på tv:n.. de såg kanske lite för bekvämt ut att lägga sig brevid john i soffan så de gjorde jag.. bara det att jag aldrig riktigt hann sätta mig upp igen för att måla den andra nageln hmm..
På väg till jobbet i morse ser jag ena handen fin och målad och den andra ja.. inte lika fin.
Haha.. im weird.

Snart ska jag hoppa in i en dusch rasta ragge oh sen bege mig till stan för att jobba, kör ett kortis pass i dag 12-17, men i går var de kaos med folk.. tiden sprang i väg.
En kund kom in med en påse bullar till mig haha.. de är uppskattande :) tyvärr kan jag ju inte äta dem men de behöver man ju inte tala om de är bara att le och se glad ut.

Jul snart mina vänner.. ochs å kommer tomten.
Men nu ska jag fixa mig lite.. kanske att jag återkommer senare kam kram..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0