Shoppa eller inte shoppa de är frågan.

God morgon på er.

Min sovmorgon och lediga dag började med att jag vaknade 7,30 haha.. kanske för att jag däckade i soffan som i vanlig ordning i går.

är lite splittrad om dagen faktiskt ska jag ta mig ut till stan och shoppa lite eller ska jag ta en städardag hemma.. eller ska jag röja här hemma så det är glänsande fint?
Vilka problem jag har haha.

Jag ska i alla fall ta en tur med ragge ut nu, han är mycket piggar nu i alla fall och värkar vara lite bättre i örat efter att ha rengjort de och tagit hand om honom.
Men jag måste ringa vetrinären på måndag i alla fall.. bättre att kolla upp de fast att han är bättre.

Nehe nu ska jag väll ta och slänga mig i soffan se en film och förberedera mig inför dagen då jag inte vet vad jag har för planer.

krma kram

Kommentarer
Postat av: Soulsister

Jag hade gått ut o shoppat helt klart o satt gubben till o städa! Rean slutar ju snart, städningen går ingenstans...

2008-12-27 @ 09:28:22
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: Lena

ut å shoppa! det är du värd!



kramar

2008-12-27 @ 10:10:58
URL: http://zitalena.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0