Om man skulle ta o sova lite då.

Hej igen denna Lördags kväll.. som för min del är lugn!!

Har just duschat och tagit på mig mjukiskläder ska lägga mig i soffan och glo på LA ink med John, och slumra in..
I dag har jag inte fått annat än storstädning gjort.. men fy satan vad skönt det är nu när allt är klar..
Kläderna är hängda och vikta sängen är nybäddat och disk och golv är rena.. mmm de gillar jag.

John var nyss ute med Ragge och kom hem med en kebab rulle.. hmm hjärtat kl 22,30 men men.. haha!
Jag är glad att jag slipper skiten i alla fall :)
Men ett äpple skulle vara så gooooott jaghar vatt små sugen på de sen jag såg en tjej mumsa ett sånt där stooort rött snövit äpple.. ohh de såg så gott ut..
Vet ni att det vattnas i munnen på mig just nu när jag bara skirver om de där förbannade äpplet haha.

ne nu ska jag ta och slänga in handuken och lägga mig och sova.. de hade vatt en buzy dag på jobbet i dag sa dem (så klart man håller koll sin lediga dag).
Hoppas de är fart på de i morgon med för då får man tiden att gå ännnu fortare kan inet fatta att den här veckan är slut.

Nästa vecka är jag ledig torsd-fred då ska jag vibba och träna samt boka massage sen ska jag julshoppa lite hade jag tänkt.
Har bara några få klappar kvar som jag vill ha klara.
de känns som om alla lägger ner Julen mer o mer.. klapparna blir få detta år men vad gör de man har ju sin familj och sin kärlek och vovve.. vad mera behövs egentligen?
Jo en fet diamantring på mitt finger och en killer body men men. haha :)

Som vanligt blir de en massa svammel men men..
Såg att Lena hade en tävling på sin blogg.. om att man kunde vinna halsband men inte kom jag in på kommenar sidan heller.. vad är de för fel på min dator hmm.

I alla fall

Kram på er så hörres vi i morrn.


Är bara tvungen att visa upp min TOKSÖTA systerdotter Linneá bedårande gosig..
Blir så glad när jags er den här bilden..
Ohhh..

Kommentarer
Postat av: Lena

Du får försöka igen! Det är ingen tävling än, utan just nu bara en omröstning om vilket halsband ni vill jag skall lotta ut när besöksantalet når 10.000. Jag har bara fått 4 röster, alla på olika halsband, så gå gärna in och lägg din röst. Om statistiken håller i sig så blir väl själva tävlingen inom en vecka.

2008-12-07 @ 04:15:57
URL: http://zitalena.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0