Oj då sovit lite mycket kanske.

Hej igen, 3e gången för i dag haha.

Har sovit som en stock nästan hela dagen.. började ju som sagt med data tid.. blogg och msn med nya fina xtra vänner :)

Sen gick jag in tog en kopp varm te och somnade vaknade när john kom hem vid 18,00 då hade jag sovit från och till från klockan 13,00 Men jag behövde nog det.
Huvudet känns en aningen bättre nu.. så jag har styrt lite på kvällskvisten med lite städ och sortering i garderoben så skönt att ha de fixat.

Måste verkligen boka tvättstugan.. Lördag?? mm lördag får de bli då är jag ledig i morgon kör jag ett långis pass.. 9-18 ganska skönt eftersom de är dubbel OB hela dagen wiie de gillar jag.. så en Iprem och hoppas att man pallar att stå på benen får de bli.

Nu ska jag ta min sista kvälls shake har ju numera börjat dela upp dem så jag orkar med hela dagen..
Hjärtat gick och handlade mineral vatten till mig så jag har i princip hällt i mig 1,5 liter på en timme typ men guud vad gott de var, vår soda streams patron har tagit slut så den måste fixas..

Annan dagen i morgon skönt året är snart slut så de är välla dags att snart köra en året vi minns upplaga här på bloggen. med en viss ändring året jag minns eller nått.

Nu ska jag värma chokkon sen ska jag lägga mig brevid john och lösa korsord.. nybörjar kryss för min del.
Sen ska ja försöka sova igen-.. för att försöka vara pigg inför alla julhandlare där hemma..

Just det ja.. fick en kommentar rocker brud haha ser jag ut som de..
Jag 'r ju en skogstokig shlagerfjolla krama kram.




Hittade en gammal bild på mig och ragge han sover alltid så där på mig.. eller så ligger han över min hals.. har sitt lilla ansikte tryckt mot min hals.. kärlek..
Btw saknar mina booobs dem ser gigantiska ut på bilden..

Kommentarer
Postat av: Soulsister

Japp, du ser ut som en rocker brud i skinn-bolero :) Det var menat som en komplimang!



KRAM

2008-12-25 @ 22:54:42
URL: http://www.soulsistersdiary.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0