O hallelullia

Om jag med ord skulle förklara för e rhur trött jag är så skulle de inte gå.. för de finns inga ord för min trötthet.
I morgon är sista dagen innan 2 dagars ledighet fan vad jag vill att klockan ska vara 20,00 i morgon haha.

det gick hyffsat bra i dag seg som få var vi alla men men de får man välla vara så här dagarna innan jul.

Julafton ja.. usch så jobbigt haha.
Ne ni de blev en kortis bloggis i dag, men jag bloggar mera senare elle ri morgon..
Nu ska jag bar ata mitt blöta hår (har just badat) och släng aupp de i en tofs sen soooova).

Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Soulsister

Vila nu så du orkar me allt du ska



ha de bäst



kram

2008-12-22 @ 22:21:27
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: carin

Hej Sara!



Åhh! Jag blir så inspirerad av dig.. Själv har jag varit medlem i xv ett tag men inte fått den berömda ända ur vagnen.. Anar att du liksom jag är lång? Jag har så många frågor, får jag mejla? :D



God jul!



Carin.

2008-12-23 @ 16:22:04
Postat av: carin

Hej Sara!



Åhh! Jag blir så inspirerad av dig.. Själv har jag varit medlem i xv ett tag men inte fått den berömda ända ur vagnen.. Anar att du liksom jag är lång? Jag har så många frågor, får jag mejla? :D



God jul!



Carin.

2008-12-23 @ 16:22:14
Postat av: Anonym

Klart att du får maila mig :)

2008-12-23 @ 20:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0