Nej nej jag satte inte på maken.

Hej och Hå..

Gud vad jag började asgarva när jag läste era kommentarer, men herregud så jag skriver haha..
Som ni förstod så menade jag sätta på sminket (maken) inte min karl.. som förövrigt inte riktigt ännu är min make.
Men soon :)

I alla fall de var skitkul o läsa jag garvade så jäkla dant.

Nu är man i alla fall hemma efter en jobbar dag, skapligt mycket att göra i dag är helt seg, men jag har haft skiitkul.

Nu har jag hunnit med att ta ett långt bad och tvättat håret så nu ska jag bara invänta torkning av de sen ska jag sova för i morgon är sista dagen innan 1 dags ledighet..

Just det skorna köpte jag.. men jag lämnade kvar dem på jobbet.. de första jag gjorde var att sätta på mig dem när jag kom på morgonen.. en dryg halvtimme efter de åkte dem av, jag kunde inte gå i dem.. såg ut som bambi på hal is.. En lååång bambi.. Dem har kanske 10 cm klack och jag som redan är 175 blev helt plötsligt 185 PLUS att jag är skitovan att gå i klackar.. Men nu när man kan ha stövlar så vill man ju prompt ha dem..
Ska ha på mig dem i morgon bitti oxå och gå in dem lite.. snart kanske jag kan dansa om kring i dem utan att se ut som om nån stoppat upp nått kantigt nånstans.

Annars så har dagen flytit på, de enda som är lite trisst är att jag inte tränat på en vecka, men samtidigt så rör jag på mig och står varje dag så de kompenserar ju kanske en hel del.
Så fort jag får in vanan så orkar man nog köra ett pass efter jobbet.

Nehe om man ska ta och styra upp lite bland allt som styras ska är en bra ide tror jag.. sen ska jag bara sooofta.

Kram på er och tack för ni finns och förgyller min dag med kommentarer.

Kommentarer
Postat av: Soulsister

Fast det lät roligare att sätta på maken än sminket....

2008-12-05 @ 11:29:07
URL: http://www.soulsistersdiary.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0