Nattiis

Oj vad trött jag är.

Sminket är av.. pyjamas på och sängen väntar..
jag är så trööööttt så det ska bli så skönt att sova känner jag.

I morgon jobbas de fast det skulle vatt en ledig dag men men jag får ju jobba med Malin och det är alltid kul :)
Vi ska Marknadsföra utförsäljningen lite mera i morgon så jag antar att det kommer att bli full rulle på jobbet skööönt då går tiden fort.

Nyårsafton står och väntar runt hörnet och jag ska väll se till att hitta på lite roliga nyårslöften som jag ska dela med mig av i morgon.

Camilla: Mina jeansleggigngs köpte jag på Gina (de blå)
Och de svarta köpte jag på Vila.. älskar dem..

Sov gott på er allihoppa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0