Mina ofotade stövlar..

Haha hej hej..

Just det ja.. jag lovade att fota stövlarna.. som fortfarande ligger kvar på jobbet (o nej det är inte för att john inte ska se att jag köpt dem haha).
Ska ta en bild på jobbet i dag i dem så ska ni få se dem..
Har dock bara använt dem ett par ggr i ett par timmar, gillar dem så mycket men dem är som sagt ganska höga och ganska svåra att gå i ..

Nån som har ett bra tips hur man lär sig gå i höga klackar??
Jag behöver verkligen gå i kurs i de :)
Mina stövlar jag använder nu är oxå höööga men dem har en kil klack vilket gör att jag kan gå i dem.. Kan fota dem oxå haha.

I dag är det jobb som gäller, känner mig dock inte 100 i kroppen men men de kanske ändras.

OBSSSS!!

I går tänkte jag att jag skulle kolla om jag fick på mig johns jeans.. jag bara älskling jag ska bara prova dem här så får de bli mina nya mått jeans..
Han bara men sara dem får du inte på dig, jag bara jooo jag ska prova.
Satte på mig dem.. och dem satt som en smäck..

Så glad är jag nu.

ne nu ska jag sätta på mig den där kladd masken och hoppa ut ur myskläderna..
Kram kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0