Lediga Måndag.

Go morgon på er...

Vi har passerat 3 advent., skapligt ofattbart.
Jag vaknade tiiidigt i dag, kanske för att jag gick o la mig vid 23 i går.
Men det är skönt att vakna tidigt då får man ut mera av dagen samt att man har en liten vovve som måste på bajjerunda på morgonkvisten.

Sitter med min chokokaffeshake nu och drömmer mig bort om dagen, jag hade som planer att bara ta de lugnt.. men guud vad de finns saker jag vill göra i dag SHOPPPPPAAA julisar haha.

John ligger fortfarande och sover sött..
Ragge sitter här brevid mig och bråkar med sin svans..
Och jag jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till just nu haha.

Hittade lite roliga bilder.. fisen har verkligen tagit efter oss systrar när de gäller att posera framför kameran haha.. skapligt lika pose´r vi har.



Fisen gör en modell pose´


Jag gör en modell pose´


Syster Gör en modell pose´


Andra syster gör en model pose´


Sen har vi min bittra osminkade sanning.. bakom masken döljer sig en blek nörd haha


Kommentarer
Postat av: Soulsister

Tycker du är lika söt osminkad!

Men var e bilden på stövlarna????

2008-12-15 @ 11:13:29
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: Sofia

Jag tycker iaf du är grymt snygg osminkad också!

2008-12-15 @ 21:51:43
URL: http://edomopedosmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0