Julafton förbi..

Oj oj oj nu är julen förbi..
Det som människor stressat ihjäl sig för är äntligen över.

Folk har frågat hur det har kännts att köra på helfart under julen.. och jo det har kanske inet varit det roligaste..
Igår var inte mitt humör det bästa.
Dels så var kanske inet hela situationen den bästa alla besked som kom dvs busan som gick bort ragge öroninflammation jag nackspärr (och i dag febrig och förkyld).
det blev kanske för mycket för min skalle att de tyvärr gick ut på John, jag överreagerade en hel del och det blev tjaffs.. jag kände väll att saker och ting kunde ha blivit lite annurlunda med bättre planering men men så blev det inte och vi firade jul på varsit håll, john hos sin familj och jag hos min.

Det är alltid en så skön känsla att träffa hela familjen samlade.. när tomten kom så var ungarna extas, Olivia började störtgråta.. men sen när tomten tog fram ett paket gick hon fram tog i mot det och tackade.. Tomten kommer med vagn har ju varit repliken fisen kört med en månad innan jul. och visst kom tomten med vagn.
Det var supermysigt i alla fall men jag saknade hjärtat hos mig, men man får acceptera att man har två olika familjer som vill ha sina barn hos sig en dag som denna.
Och när man inte har så mycket tid över till att besöka båda familjerna får man helt enkelt lösa de på detta sett.

Jag fick massa presentkort på kläder :) och tro mig det var verkliegn uppskattat..
Jag tyckte det var så gulligt av mina syskon att köpa julklappar till Ragge, jag blev superglad att dem tänkte på Ragnar de var verkligen en fin tanke..
han fick en sån fin jeansjacka han är skitsöt i den.. av min bror och cammen.. sen fick han bit ring och massa godis och leksaker.
Så hans jul var nog trots att det var ett firande med öroninflammation.

Jag föröskte ta bilder med kameramobilen men dem blev inte så lyckade..
Ska se om jag kan få upp nått i alla fall.

Hörres senare kram kram.













Kommentarer
Postat av: Soulsister

Ser ut som ni hade det mysigt!

Ska du vänta o inhandla "smalkläder" tills du är i mål eller handla nu på mellandagsrean?



Ha en bra dag

2008-12-25 @ 10:46:33
URL: http://www.soulsistersdiary.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0