Jag har shooopat haha.

Hej o hå.. nu är jag hemma igen efter att ha spenderat tid och handlat masas kläder.. Konstigt nog så hittar man egentligen inget bra på rean.. Men men jag fick hem en hel del tröjor toppar smycket och leggings.

Fick dock inte med mig nån som ville shoppa loss med mig så jag fick ralta omkring själv, men de är skönt det med.. då slipper man ta hänsyn till vart andra vill gå samt stå o svettas som ett as medans dem provar sina saker..
Jag är en enkel handlare jag köper de jag vill ha betalar och går.. PROVA?? No way skulle aldrig falla mig in att prova kläderna i en butik.. fy satan.. stå i kö för att sen inse att man ser ut som en idiot i ett alldeles för ljust provrum så varenda fel man har på sig sj blir gigantiska.. Nej tack.
Hemma prova kan man inte ha de så lämnas de inte tillbaka.. man lägger de i en garderob och hoppas att det en dag kommer till användning.
Haha.

Nu ska jag värma en halv choko shake med lite kaffe.. min hals känns lite aj aj... men men det får man ta.
I mrogon jobbas de lite bara ett kortis pass 12-16 sen är jag ledig 2 hela dagar och jobbar Nyårsafton.. Vilket inte gör nått alls.. får ju inte skåla med ett glas champange.. Men en sak ska jag säga er när jag når i mål blir det skumpa och alla mina läsare är välkommna.. :)

Nu framöver har jag inte lika mycket jobb, då ska jag börja ta tag i mera tränning.. behöver pimpas upp lite haha.

Men nu ska bryggaren på sen ska jag ner och boka tvättstugan sen ska jag bara soooofta och mysa med ragge sen kommer hjärtat hem efter en dags jobb.. Vi har faktiskt Måndag lediga tillsammans LÄNGTAR.

Kram på er allihoppa.

Kommentarer
Postat av: Lena

Kul att du hittade nått! Brukar alltid prova när jag köper kläder, det är bäst för ekonomin... Eftersom provhyttens ljus är så starkt så ser man inte bra ut i plaggen, så då köper man dem inte :) Eller också gör man det ändå... Ha en skön kväll!



PS. När blir champangnen? Skickar du lite till GBG?

2008-12-27 @ 17:00:12
URL: http://zitalena.blogspot.com/
Postat av: Soulsister

Ja kommer till dig o skålar när du e i mål om du kommer till Malmö när det är min tur?!



Själv HATAR jag mellandagsrean, så jag vägrar gå dit!



Ha de bäst

2008-12-28 @ 00:16:03
URL: http://www.soulsistersdiary.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0