hem kommen..

Usch vilken lååång dag de vatt i dag haha..
10-19 och massa kunder alla shoppade som tusan och rasten blev minimerad eftersom vi bara var 2 st.

på lördag slår vi iegn butiken på spiralen snyyft jag som har uppskattat jobbet så mycket kommer sakna Malin och Lilly som jag jobbat med.

i alla fall.
I morgon är det nyårsafton jag jobbar då till 16 antar att det är många som ska inhandla sina nyårskläder i sista sek så jag räknar med mycket folk.

Jag är inte lika seg som jag brukar vara nu på kvällen.. jaghar lyckats uscha tvätta håret ätit soppa och nu slår jag mig till ro och ska föröska lägga mig och mysa lite i soffan med hjärtat.

Så kul med alla kommentare vad kul.. jag blir så glad för dem alla :)

Nehe ni nu ska jag fixa inför moron dagen.

Och till er som undrat hur mycket jag gått ner så vet jag fakiskt inte men när jag väll får arslet och viljan till att väga mig uppdaterar jag de..
Kanske väntar jag tills sista tv inspelningen den sk finalen innan jag väger mig haha.
ne jags ka välla checka snart antar jag.

Jag bryr mig inte så mycket om vad vågen säger.. jag går efter känsla och bekvämlighet en våg är bara ett par siffror :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker de e starkt gjort att hålla dig från vågen sä här pass länge, centimetrarna måste ju tala för sej själva :-))!

2008-12-30 @ 20:56:48
URL: http://sprinklez.blogg.se/xtravaganza
Postat av: Jenny

Tycker de e starkt gjort att hålla dig från vågen sä här pass länge, centimetrarna måste ju tala för sej själva :-))!

2008-12-30 @ 20:56:52
URL: http://sprinklez.blogg.se/xtravaganza
Postat av: Jenny

Tack tack :) Tycker dock att "nu" bilden är lite väl snäll...

Va lite nyfiken på vem du har som hälsocoach på Xv?

Kram kram o Gott Nytt År!

2008-12-31 @ 08:32:00
URL: http://sprinklez.blogg.se/xtravaganza
Postat av: Ella

Du är så duktig och vilken skillnad det är på före och efter bilderna visade mamma nyss hon är superimpad hon med.

Kram från oss och gott nytt år !!!

2008-12-31 @ 14:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0