Dålig uppdatering

Så..

Nu är jag på G igen..
de senaste dagarna har jag vatt så enormt trött efter jobbet.. de har vatt så mycket födelsedagsfester mm.. Och så en massa jobb på de.
Jag verkligen ÄLSKAR mitt jobb haha stormtrivs, men jag har inte riktigt klarat av detta med att hålla sig pigg och fräsch efter jobbet.
I måndags var det Grupp jag var mega stressad eftersom john fyllde år då och jag jobbade till 18,00 sen inhandla present (han fick ett gymkort av mig haha).
Sen var det grupp.. jag ville dit för att inet missa nått viktigt men jag gick en kvar tidigar så jag skulle hinna fira John lite i alla fall.

Det var så kul att komma till Gruppen och mötas Av stört sköna Annette som går i min grupp..
Man möttes av henne ord "tja snygging blir man så där snygg när man jobbar i klädes butik haha"
Snygg ???...Jag??? ...NU?? Kände mig som en avdankad säck potatis när jag kom dit efter 8 timmars stående i en butik med evigt leende.. sminket var utkladdat håret var svinto varning och jag var så trött.. Och så långt i från snygg man kan komma.. Iofs så har Anette glasögon dem kanske inte hade putsats men det var kul att höra i alla fall..
det är ju så när man minst känner sig vacker, snygg sexig osv är det mest uppskattat att höra de.
Så tack Anette du är go´du och jag stört gillar dig.. din motivation och ditt sett att ta allt det här.. de är power.. och jag är så glad för din skull att vågen visade så många minus kilon..

Nu börjar klockan ticka på och jag ska snart bege mig till Jobbet igen men först ska masken på (sminket).
I dag har vi säkert att göra eftersom vi har en hel del utfösäljning.. 40-70% så kom o shoppa.. (gäller bara i våran butik spiralen)

Menjag hoppas att ni alla har en bra dag för de ska jag ha ska shoppa lite soppor innan jobbet oxå.

Just de ja jag länkar upp tv programmen här nu för de som är intresserade....

Detta program sändes i september
http://www.kanallokal.tv/webb-tv/fredagkvall/2008-09-26

Och de nya progamet som sändes nu i fredags kan ni se här:
http://www.kanallokal.tv/webb-tv/fredagkvall/2008-11-28


Kommentarer
Postat av: Sofia

Nu har jag ju tyvärr inget ljud på datorn så jag hörde ju inte vad du sa i inslagen ;) Men du är ju så himla söt gumman! Du ser så pigg och fräsch ut!

Kram

2008-12-03 @ 12:53:23
URL: http://edomopedosmorsa.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag håller med Sofia och Anette. Du är skit snygg och snyggare blir du! Vilken skillnad det var från första TV inslaget. Man ser verkligen att du har gått ner. Nu har jag heller inget ljud på datorn på jobbet så jag ska se det en gång till när jag kommer hem "fniss"!

2008-12-03 @ 14:17:42
URL: http://seproo.bloggsida.se/
Postat av: Anette i din grupp

Ja du gumman, nog var glasögonen puttsade alltid, DU ÄR SNYGG!!! så det så ;)

Tack själv, du är oxå en inspiration och känslan av diggande är såååååååååå ömsesidig :)

Har tittat på dig och vilken skillnad, önskar jag hade filmat mig själv oxå så jag sett min egen skillnad men lätt att vara efterklok!

Synd det är så länge till nästa grupp nu men vi kanske ses på någon träning om jag hinner dit, skolan är så pestig just nu och vi har massor att göra!!

Ha det så bra o fortsätt vara snygg ;)

Kramen

2008-12-03 @ 18:46:49
Postat av: Anette i din grupp

Ja du gumman, de glasögonen var absolut puttsade, DU ÄR SNYGG, tro inget annat!! Du är min inspiration, du är så duktig och jag önskar jag tränade lika ofta!! Detta med att digga, så är känslan sååååååååååå ömsesidig, du är helt underbar :)Synd det är så länge till nästa träff, men vi kanske syns på gymmet något, om jag hinner dit, är så otroligt mycket i skolan just nu så jag är helt DÖD på kvällarna när jag kommer hem så det blir bara promenad :(

Ha det så bra o glöm inte att du är snygg ;p

Kramen

2008-12-03 @ 18:52:13
Postat av: Anette i din grupp

Hmm, inte meningen att skicka 2 men det första försvann (trodde jag iaf) ja ja....... :)

2008-12-03 @ 18:53:30
Postat av: oxå xv

Jättekul att se dig på TV, nästan som att se sig själv, eller iallafall skillnaden. Vi började ju samtidigt, hade lika mycket att gå ner och har gått ner i princip lika mycket. Har ju inga bilder på mig så att se skillnaden på dig gav pepp till max!!!

Lycka till i fortsättningen, själv tar jag ett break över jul och nyår och fortsätter på helfart i januari.

2008-12-03 @ 19:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0