Bilder från jul.

Efter mycket om o men verkar edt som om min syster eller om de nu är pappa vill skicka bilderna från deras kamera..
Dem var så fina alla bilderna att jag bjussar på ett par innan jag sak slänga mig i sängs med en Iprem och en kopp varm te.

Skallen värker nacken värker.. och jag klagar..

Måste bara skriva om min syster lollos kommentar till fisen, satt och pratade med lollo i telen hon skulle sätta på en film med tomten till Olivia.. och säger " du får lugna dig Olivia mamma ska sätta på tomten" haha.. hmm de lät så mycket roligare i telefon än när jag skriver de.

Sitter och väntar ¨på att alla biledr ska laddas ner.. sen ska jag skicka dem till fotoaffär och få bilder så jag har ett par fina kort i ett album.. de är en bristvara sen system och digital kameran kom till världen.. alla bilder är samlade på olika mappar på datan.. saknar albumen som är så fina att titta på.

Olivia och Oliver innan middag

Den traditionella julbilden.. alla mina syskon med deras barn (o jag då med min hund)

Världens sötaste lilla fis

Världens sötaste lilla Oliver + syster

Oliver Beundrar granen

Linnea mosters lilla sötunge mumsar..

Tomten gav mycket glädje till Fisen och Oliver  haha.. dem var galna..

medans Linnea njöt av sina klappar med "mormor/mamma"

Mina fina syskonbarn har blivit så stora..

Och till sluta av med årets fulaste bild.. går till MIG

Kommentarer
Postat av: Soulsister

En riktig rocker-brud :)

2008-12-25 @ 16:34:31
URL: http://www.soulsistersdiary.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0